i-want-1d-novell

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2012

I want

Av Linn Nilsson - 20 oktober 2012 21:45

                                                  


Beskrivning

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------                                        


Namn: Linn Nilsson, 19 år och bor i London.

Intressen: Fotboll, Ke$ha, älskar att dansa och sjunga.

Familj: Lilla syster Sofijah Och vår hund Pontus.

Utseende: Brunt lockigt hår ner till revbenen, Bruna ögon och ganska solbränd.

Bästis: Elin Gunvardsson (kom inte på något// Linn), 19 år Och bor också i London.


                                          

                                                  


            Let's Start



----------------------------------------------------På Stan-----------------------------------------------------------------------------------


Jag mådde dåligt över att ha lämnat Sofijah och Pontus hemma med Emma (min ena vän).

"Vad är det Linn?" Frågade Elin som tydligen hade sätt att någonting inte stämde.

"Det känns bara så skumt att lämna Sofijah och Pontus hemme med Emma"

"Jaha... Men har vi tur så kanske vi får träffa One Directon" Sa hon uppspelt (stavning?)

"Vänta här jag går in på H&M medans du ska på toan" "Okej?" Sa Jag och tog min handväska

Mitt inne i affären började det ringa på mobilen.

" Linn här" Sa jag medans jag kollade på ett par jeans.

"Hej Det är Elin" Sa Elin på andra sidan Luren

"Hej Vad är det?" Frågade jag undrande

"Jo jag är klar på toan och redo att gå hem" Sa hon Glatt

" Okej jag kommer så fort jag har betalat" Sa jag och la på

Jag betalade för jeansen Och gick ut ur affären Medans jag svarade på ett Sms.

Och såklart så ska man krocka i någon.

"Ursäkta men jag har ingen bra dag" Sa en killröst

"Ähh det gör inget det var ju jag som krockade i dig" Sa jag och Kände hur rodnaden kom

"Haha Louis" Sa han och räckte fram handen

"Linn" Sa jag och skakade hans hand.


Meer??     







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn Nilsson - 8 december 2012 09:48

Hej Nu har jag inte skrivit på länge och det är jag jätte ledsen för jag har haft lite mycket och göra :) :( aja men nu ska jag skriva   Och............... Sprätte ner killen med vatten      ------------------------------------------------Lin...

Av Linn Nilsson - 22 november 2012 19:00

-----------------------------------------------------------Linns Perspektiv-------------------------------------------------------------------- Nu var vi på stranden och badade jag tittade in i hanns vackra ögonVåra läppar kom närmare och närmar...

Av Linn Nilsson - 14 november 2012 18:00

------------------------------------------------------Linns Perspektiv----------------------------------------------------------- Jag hade sätt Louis komma ut med en ledsen blick mot mig Och jag kände än tir rinna ner från min kind. Vanligtvis så s...

Av Linn Nilsson - 10 november 2012 23:36

"Vi är ledsna för det vi gjorde mot dig  och LINN!" Sa dom (Dom skrek Linn) och sprang mot fönstret och täckte för alla fönster i mitt rum.... "Tack för att ni bad om ursäkt och så men snälla kan ni öppna gardinerna igen??" Sa jag undrande, " Jag...

Av Linn Nilsson - 9 november 2012 16:48

Hon hade mulat in en muffin in i mitt ansikte.... Hon tittade på mig ungefär som gu vilken i*iot du är...   ------------------------------------------------------------Linn's Perspektiv----------------------------------------------------------- ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards