i-want-1d-novell

Direktlänk till inlägg 6 november 2012

Del 7

Av Linn Nilsson - 6 november 2012 18:13

Vi upptäckte att byxorna fortfarande var nerdragna och drog genast upp dom och sprang därifrån eftersom att vi hörde en grupp tjejer skrika "OMG ONE DIRECTION!" Så vi ville inte bli attackerade av fans vi hann precis in genom dörren innan en tjej skulle slita av mig jackan. Då ringde min mobil ( Samtalet "Hej möt mig i parken UTAN KILLARNA!" sa en röst "Okej Jag Kommer direkt Som i DIRECTION" Skämtade jag "Haha" Sa rösten och la på "Killar jag måste gå" Sa jag "Får vi följa??" Sa dom låååångt  "Nää lovade att inte ta med er" Sa jag "Men Varför D:" Sa Harry "Jaa Vi står så att ni inte ser oss!" Sa Zayn "Och det är farligt att gå ut själv bland...." Sa Niall "Fansen" Fyllde Liam i  "Okej långt borta eller gömma er i ett träd!" Sa jag "Yes" Sa alla killarna  "Jag går i förväg!" Sa jag "Okej vi vet vars parken ligger :)" Sa dom Och jag gick ut och begav mig till parken.


------------------------------------I Parken---------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag gick till parken som var folktomt utom en person Jag gick dig och där på bänken satt LINN?? "H-Hej" Sa hon blygt medan jag bara stog och tittade på henne som en idiot.... Tillslut satte jag mig och kollade på henne "Heeej" Sa jag lungt "Jo förlåt om vi har gjort dig och killarna upprörda vi ville bara ha lite kul med er och lära känna er" Sa hon ledset "Äh det gör inget Vi slutar med allt bus" Sa jag och kollade in i hennes vackra ögon. Det blev en pinsam tystnad  men Linn valde och bryta den "Okej ehum jag..." Mer hann hon inte säga förren jag kysste henne, hon kysste tillbaka vi slutade Kyssas och Tittade in i varandras ögon... Plötsligt blev hon supervåt för där framför oss stog killarna och flinade mot oss med VATTENBALONGER  "Haha hemden är ljuv" Sa niall "Jaa och vilken fin kyss stund ni hade :D" Sa Harry


---------------------------------------------Linns perspektiv---------------------------------------------------------------------------

"D-D-DU LOVADE JU OCH INTE TA MED DOM" Skrek jag argt "J-j-jag kan förklara" Sa han fekt och kollade surt på killarna "Nej det behövs inte Din lilla J*vel" Sa jag argt och ställde mig upp Och tittade besviket på han "MEN DOM ÄR JU MINA BRÖDER!" Skrek han Ledset "Och jag kysste dig" Sa jag ledset och Sprang därifrån.


---------------------------------------------------Louis perspektiv-----------------------------------------------------------------------


"Varför i H*lvete??" Sa jag "Vaad??" Sa dom långt "NI FÖRSTÖRDE ETT KANSKE FÖRHÅLLANDE TILL MIG!" Skrek jag  "Men där kommer hon ju" Sa dom och pekade, Hon kom till mig "jag är såå ledsen Linn" Sa jag ledset "Dummskalle" Sa hon och tryckte i en Muffin i mitt ansikte.....


Srry för så fult slut D:

 
 
Ingen bild

Maria N

6 november 2012 20:15

Jag tycker att det är en jättefin novell!

Linn Nilsson

6 november 2012 20:21

Tack det är jätte snällt att du läser:-)

 
Ingen bild

Lisa Amdersson

9 november 2012 16:39

Super bra novell och bra för One direction fan..... Och alla kan läsa den även Sånna som inte är One Direction fan

Linn Nilsson

9 november 2012 16:47

Tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn Nilsson - 8 december 2012 09:48

Hej Nu har jag inte skrivit på länge och det är jag jätte ledsen för jag har haft lite mycket och göra :) :( aja men nu ska jag skriva   Och............... Sprätte ner killen med vatten      ------------------------------------------------Lin...

Av Linn Nilsson - 22 november 2012 19:00

-----------------------------------------------------------Linns Perspektiv-------------------------------------------------------------------- Nu var vi på stranden och badade jag tittade in i hanns vackra ögonVåra läppar kom närmare och närmar...

Av Linn Nilsson - 14 november 2012 18:00

------------------------------------------------------Linns Perspektiv----------------------------------------------------------- Jag hade sätt Louis komma ut med en ledsen blick mot mig Och jag kände än tir rinna ner från min kind. Vanligtvis så s...

Av Linn Nilsson - 10 november 2012 23:36

"Vi är ledsna för det vi gjorde mot dig  och LINN!" Sa dom (Dom skrek Linn) och sprang mot fönstret och täckte för alla fönster i mitt rum.... "Tack för att ni bad om ursäkt och så men snälla kan ni öppna gardinerna igen??" Sa jag undrande, " Jag...

Av Linn Nilsson - 9 november 2012 16:48

Hon hade mulat in en muffin in i mitt ansikte.... Hon tittade på mig ungefär som gu vilken i*iot du är...   ------------------------------------------------------------Linn's Perspektiv----------------------------------------------------------- ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards