i-want-1d-novell

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2012

Del 4

Av Linn Nilsson - 29 oktober 2012 19:25

"Vi är så Onskefulla" Sa vi i mun på varandra Och gick till Morotsstället, Efter ett tag så kom killarna in med sönder rivna kläder och magrutor <3 "Nämen titta vad katten har släpat in" Sa vi i munnen på varandra "INTE KUL" Sa killarna i munnen på varandra "Haha Joo det var det Nu fick vi se magrutor idag igen" Sa vi och skålade   (Det var även en bar där) "Ohh Ni Ska få igen för det här!" Sa dom "Haha Vi får se" sa Vi och jag knockade med min axel i Louis axel med flit när vi gick "Ohh och tack för de gratis morötterna Louis" Skrek Vi i munnen på varandra, Louis sprang efter oss och sa "Vad F*n Menar du nu??" "Ohh berättade inte jag för dig vi tog lite pengar från ditt kort" Sa jag och Log hånfullt "Nej just det du var ju omringad av tjejer"  sa jag och log "Aja Herrå" Sa Vi och gick. När vi kom hem plingade det till i min mobil jag läste det högt för att Elin skulle höra "Det var bra spelat idag på stan hoppas vi ses igen så vi killar får någon chans att komma ikapp efter som att det står 2-0" Jag och elin kom överänns om att vi skulle skriva "Neej 4-0 Till oss för jag tog din plånbok och mössa ur din väska  "


´---------------------------------------------------Louis perspektiv ------------------------------------------------------------

Jag kollade genast min väska och som hon hade skrivit var mössan och plånboken borta "Okej då 4-0 till er men ni kan väl komma imorgon??" skrev jag  " Hmm Kanske och om vi kommer kommer vi 10.00 Haha" Skrev hon,

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn Nilsson - 8 december 2012 09:48

Hej Nu har jag inte skrivit på länge och det är jag jätte ledsen för jag har haft lite mycket och göra :) :( aja men nu ska jag skriva   Och............... Sprätte ner killen med vatten      ------------------------------------------------Lin...

Av Linn Nilsson - 22 november 2012 19:00

-----------------------------------------------------------Linns Perspektiv-------------------------------------------------------------------- Nu var vi på stranden och badade jag tittade in i hanns vackra ögonVåra läppar kom närmare och närmar...

Av Linn Nilsson - 14 november 2012 18:00

------------------------------------------------------Linns Perspektiv----------------------------------------------------------- Jag hade sätt Louis komma ut med en ledsen blick mot mig Och jag kände än tir rinna ner från min kind. Vanligtvis så s...

Av Linn Nilsson - 10 november 2012 23:36

"Vi är ledsna för det vi gjorde mot dig  och LINN!" Sa dom (Dom skrek Linn) och sprang mot fönstret och täckte för alla fönster i mitt rum.... "Tack för att ni bad om ursäkt och så men snälla kan ni öppna gardinerna igen??" Sa jag undrande, " Jag...

Av Linn Nilsson - 9 november 2012 16:48

Hon hade mulat in en muffin in i mitt ansikte.... Hon tittade på mig ungefär som gu vilken i*iot du är...   ------------------------------------------------------------Linn's Perspektiv----------------------------------------------------------- ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards