i-want-1d-novell

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Linn Nilsson - 8 december 2012 09:48

Hej Nu har jag inte skrivit på länge och det är jag jätte ledsen för jag har haft lite mycket och göra :) :( aja men nu ska jag skriva


Och............... Sprätte ner killen med vatten   


------------------------------------------------Linns perspektiv-------------------------------------------------------------


"Vad gör du Louis!!?" Skrek Jag Argt

"Förlå.... Emil??" sa han    "Louis??" sa Emil "Vaa??" Sa jag "Jaa Jag och Louis var barndoms vänner som du och jag" sa Emil

"Okej azzå nu ska vi ta det lungt" Sa Louis och log "Neej det ska vi inte jag sa att jag inte ville träffa dig igen Louis vad i det fattar du inte??" Skrek jag och sprang hem


-----------------------------------------Emils perspektiv-----------------------------------------------------------

"Vad Har Du gjort med henne??" sa jag "Azzå jag gjorde inget men killarna gjorde något" Sa Louis


Fortsättning följer...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards